Hieronder vindt u antwoorden op de veelgestelde vragen. Vindt u niet direct het antwoord? Dan zal deze misschien in de handleiding staan.
TANKPASSEN
Heb je nog geen LUKOIL-tankpas? Vraag ze dan hier online aan.
Heb je al een LUKOIL-tankpas voor Nederland? Neem dan telefonisch contact op met het fleetteam van uw regio. Onze medewerkers zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een Benelux tankpas krijgt.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankerkade 10, 6222 Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eul.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Helaas, onze LUKOIL-tankpas is enkel bestemd voor bedrijven, zelfstandigen en vrije beroepen. Maar ook als particulier tank je bij LUKOIL steeds aan de scherpste prijs. Je vindt het goedkoopste LUKOIL-station in jouw buurt via onze LUKOIL app "LUKOIL BENELUX CLOSE2U". Je kun uiteraard ook op onze site voor elk station de korting raadplegen die je op de officiële prijs krijgt.
Vul het online XXX volledig in en wij bezorgen je de bijkomende pas zo snel mogelijk. Je kan ze ook telefonisch aanvragen bij onze LUKOIL-klantendienst. Onze medewerkers staan elke werkdag van 7 uur tot 12 uur voor je klaar en helpen je graag verder met al je vragen.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankerkade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Vóór het eerste gebruik moet een LUKOIL-tankpas altijd eerst geactiveerd worden. Ons fleetteam helpt je hier graag mee op weg. Elke werkdag van 7 uur tot 12 uur kan je hen bereiken. Maar je kan het ook zelf doen, via de webportal LUKOIL Card Online. Hoe? Dat lees je in in de handleiding van de webportal.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankerkade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eul.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Wanneer je 3 keer een foutieve PIN-code hebt ingegeven, wordt de pas automatisch geblokkeerd. Je kan ze zelf deblokkeren in de webportal LUKOIL Card Online. In deze korte handleiding leggen we je uit hoe je dit doet. Maar je kan natuurlijk ook even bellen met ons fleetteam. Dat is elke werkdag van 7 uur tot 12 uur mogelijk.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +43 184 61 7300 |
E: info.zuid@eul.lukoil.com |
Bij al onze LUKOIL-tankstations in de Benelux en ook al onze partnerstations in de Benelux.
Je vindt alle LUKOIL- en partnerstations in onze LUKOIL app "LUKOIL BENELUX CLOSE2U".
Dat kan, maar deze gratis optie moet wel geactiveerd worden. Je kan hiervoor elke werkdag van 7 uur tot 12 uur terecht bij ons fleetteam. Maar je kan dit ook zelf doen via de webportal LUKOIL Card Online. In de korte handleiding lees je hoe je je passen individueel kan openen voor onze partnernetwerken.
OPGELET! De kortingen die afgesproken zijn voor tankbeurten in de LUKOIL-stations zijn niet geldig in de partnerstations. Voor meer informatie over de partnervoorwaarden kan je steeds terecht bij ons fleetteam.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD-Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Als er veel afdelingen binnen het bedrijf zijn, kunt u ook kostenplaatsen aanmaken. Dit kunt u doen onder het menu Cost Centers. Maak hier de kostenplaatsen aan die u wenst. Met Assign Cost Centers kunt u vervolgens meerdere passen tegelijkertijd aan een en dezelfde kostenplaats koppelen. Zo krijgt u een beter overzicht van de kosten per afdeling.
Geen paniek. Laat je pas zo snel mogelijk blokkeren en wij zorgen ervoor dat alles in orde komt. Hoe? Via de webportal LUKOIL Card Online of via onze LUKOIL-klantendienst. Die kan je op alle werkdagen van 7 uur tot 12 uur bereiken.
Bevestig ons ook zo snel mogelijk het verlies of de diefstal via mail.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht |
Industriestraat 1, 3371 XD-Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 |
T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com |
via het XXX
Vul alle velden in en mail ze ons door.
OPGELET!
Je tankpas is pas geblokkeerd wanneer één van onze medewerkers jou dit bevestigd heeft. Het versturen van het blokkeerformulier houdt dus niet in dat de pas daadwerkelijk geblokkeerd is.
Wil je graag een nieuwe LUKOIL-tankpas, geef dat dan duidelijk aan op het online formulier. Wij sturen ze jou zo snel mogelijk op.
Dat kan via uw persoonlijke portal. Kies na het inloggen de functie Card/Search. Om de pas te blokkeren klikt u op Block Card.
PINOCODES TANKPASSEN
Ja hoor. Je kan de pincode van je pas zelf wijzigen in de webportal LUKOIL Card Online Log in, kies de functie Card/Search en klik daarna op Change Pin. Nadat u uw oude pincode heeft ingevoerd, kunt u een nieuwe invoeren en bevestigen.
Bent u uw pincode vergeten, contacteer dans het LUKOIL Fleet Team uit uw regio Zij zullen het nodige doen om u een nieuwe pincode te bezorgen.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD-Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.midden@eu.lukoil.com |
U kunt uw pas via uw portal opnieuw activeren. Kies na het inloggen de functie Card/Search en klik daarna op Unlock Pin. Uw pas wordt nu automatisch geactiveerd.
WACHTWOORDEN WEB PORTAL
Neem contact op met het LUKOIL Fleet team van uw regio, zij helpen u graag verder.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD-Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 | T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Kies na het inloggen de functie Accountmanagement en klik op View Users. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen.
LIMIETEN
Wij stellen een standaardlimiet op je pas in, maar je kan vrij bepalen wat de bovenlimiet van de pas is op dag-, week- of maandbasis. Je kan deze limieten zelf aanpassen in de webportal LUKOIL Card Online. In deze korte handleiding leggen we je uit hoe je dit doet. Maar je kan natuurlijk ook even bellen met ons fleetteam. Dat is elke werkdag van 7 uur tot 12 uur mogelijk.
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht | Industriestraat 1, 3371 XD Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 |
T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
LUKOIL CARD ONLINE
Neem contact op met het LUKOIL Fleet Team van uw regio:
Regio Zuid | Regio Midden |
Ankrekade 10, 6222 NM Maastricht |
Industriestraat 1, 3371 XD-Hardinxveld-Giessendam |
T: +31 43 352 3250 |
T: +31 184 61 7300 |
E: info.zuid@eu.lukoil.com | E: info.midden@eu.lukoil.com |
Kies na het inloggen de functie Help en klik dan op View User Manual.
- Gebruiksaanwijzing WEBPORTAL - CARD ONLINE
U kunt uw facturen raadplegen en printen via uw persoonlijke portal. Hiervoor kiest u de functie Accountmanagement en dan Recent Invoices/Memos.
Ja, dat kan. Je kan alle facturen vanaf 31.12.2014 raadplegen en afprinten via de webportal LUKOIL Card Online. Alle rapporten kunnen geprint worden in PDF-formaat en gedownload in Excel.
Een pas kan aan een voertuig gekoppeld worden of aan een identificator zoals de naam van een bestuurder of een nummerplaat. Hiervoor bestaan de functies ‘Driver’ en ‘Vehicle’.
Log in, kies de functie Accountmanagement en klik op View Users. Hier kunt u nagaan welke users zijn aangemaakt en welke rechten ze hebben. Via de functie New Client Management User kunt u een nieuwe user aanmaken.
Indien u geen BTW-nummer of ondernemingsnummer opgaf omdat u bijvoorbeeld een vrij beroep heeft, neem dan contact met ons op. Wij zullen voor u een wachtwoord aanmaken waarmee u kunt inloggen. Via de portal kunt u het dan wijzigen in een persoonlijk wachtwoord.
Kies na het inloggen de functie Help en klik dan op View User Manual.
- Gebruiksaanwijzing WEBPORTAL - CARD ONLINE
Voor welke vragen kan ik telefonisch contact opnemen met het LUKOIL Fleet team uit mijn regio? (enkel in het geval het online niet lukt)
In het geval u uw pas wilt blokkeren in geval van diefstal of verlies
In het geval u uw pincode vergeten bent
In het geval uw pas geblokkeerd is door het invoeren van een foute pincode
Om toegang te krijgen tot het online portal
In het geval uw username en/of wachtwoord van uw online portal vergeten bent
In het geval uw vragen heeft over het gebruik van de online portal
In het geval u een (ander) voertuig wilt koppelen aan uw pas
In het geval u verhuist
In het geval u een tank capacity report wil raadplegen